Konsultant ds. Obsługi Klienta
nr ref: Konsultant/2021Nasz Dział Operacyjny zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy oraz organizowaniem dla nich wsparcia.
Oferujemy pomoc dla klientów w kilku obszarach:
- Auto – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy technicznej na drodze oraz organizowaniem dla nich wsparcia: zlecanie pomocy drogowej, zapewnianie pojazdów zastępczych, kontakt z serwisami samochodowymi, itd.
- Medical – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy medycznej oraz organizowaniem dla nich pomocy: organizacja wizyt lekarskich, hospitalizacji, transport medyczny, itd.
- Home – przyjmowanie zgłoszeń od klientów zgłaszających awarie domowe lub sprzętu i koordynowanie realizacji serwisu usług wszelkiej specjalizacji.
Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna?
- Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów (telefon, czat, mail);
- Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Organizacja pomocy dla Klientów (w Polsce i za granicą).
Co oferujemy?
Oferujemy wybór między zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy : 40 h/tygodniowo) lub etatu.
W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Wołoska) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia – możliwość pracy zdalnej, z elastycznym grafikiem.
Dodatkowo, gwarantujemy:
- przyjazną atmosferę pracy;
- przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
- wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
- szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
- możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie.
Czego oczekujemy od kandydatów?
- Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta;
- Nastawienia na rozwiązanie problemu;
- Swobody i komunikatywności w rozmowie telefonicznej;
- Dyspozycyjności i elastyczności w związku z pracą zmianową (obejmująca weekendy/święta);
- Znajomości języka angielskiego pozwalającej na przyjęcie zgłoszenia w tym języku;
- Obsługi MS Office i Windows.