Wczytuję...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

nr ref: Konsultant/2021
Europ Assistance

Nasz Dział Operacyjny zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy oraz organizowaniem dla nich wsparcia.

Oferujemy pomoc dla klientów w kilku obszarach:

  • Auto – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy technicznej na drodze oraz organizowaniem dla nich wsparcia: zlecanie pomocy drogowej, zapewnianie pojazdów zastępczych, kontakt z serwisami samochodowymi, itd.
  • Medical – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy medycznej oraz organizowaniem dla nich pomocy: organizacja wizyt lekarskich, hospitalizacji, transport medyczny, itd.
  • Home – przyjmowanie zgłoszeń od klientów zgłaszających awarie domowe lub sprzętu i koordynowanie realizacji serwisu usług wszelkiej specjalizacji.

Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna?

  • Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów (telefon, czat, mail);
  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Organizacja pomocy dla Klientów (w Polsce i za granicą).

Co oferujemy?

Oferujemy wybór między zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy ? 40 h/tygodniowo) lub etatu.

W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Wołoska) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia – możliwość pracy zdalnej, z elastycznym grafikiem.

Dodatkowo, gwarantujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy;
  • przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
  • wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
  • szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
  • możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie.

Czego oczekujemy od kandydatów?

  • Doświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta;
  • Nastawienia na rozwiązanie problemu;
  • Swobody i komunikatywności w rozmowie telefonicznej;
  • Dyspozycyjności i elastyczności w związku z pracą zmianową (obejmująca weekendy/święta);
  • Znajomości języka angielskiego pozwalającej na przyjęcie zgłoszenia w tym języku;
  • Obsługi MS Office i Windows.

Europ Assistance