Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, która posiada 44 oddziały w 33 krajach na świecie. Nasza firma jest najszybciej rozwijającą się i największą spółką Europ Assistance w Europie Środkowo-Wschodniej (CEE).
Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach:
Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe i CFM, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD. Na co dzień, na podstawie zebranych opinii, przygotowujemy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i w imieniu naszych Partnerów realizujemy pomoc.
W Europ Assistance działamy zgodnie z wartościami, które definiują sposób, w jaki pracujemy i tworzymy relacje między sobą, naszymi Partnerami Biznesowymi i Klientami. Praca u nas to możliwość stałego rozwoju kariery i wyrażania swojej opinii.
Dzięki wzajemnej otwartości i tolerancji tworzymy przyjazne środowisko, w którym codziennie staramy się być jeszcze lepsi w tym, co robimy. Jesteśmy otwarci na dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, doceniamy kreatywność i różnorodność postaw, cenimy bezpośrednią komunikację i opinie pracowników. Takie podejście sprawia, że Europ Assistance rozwija się i osiąga ambitne cele.
Doceniamy naszych Pracowników oraz ich kompetencje. To dzięki ich doświadczeniu, profesjonalizmowi, zaangażowaniu i pasji wspólnie osiągamy sukcesy. Wspieramy ich różnorodność oraz rozwój, zapewniając przyjazne i przejrzyste środowisko pracy. Satysfakcja i zaangażowanie naszych Pracowników są dla nas bardzo ważne, dlatego regularnie pytamy o ich opinie i rozwijamy się.
Związaliśmy się długoterminową umową wzajemnego zaufania nie tylko z naszymi Klientami i Współpracownikami, ale i Udziałowcami oraz Usługodawcami. Priorytetem Europ Assistance jest dbanie o ich interesy, pozytywne opinie i satysfakcję, budując z nimi silną więź. Chcemy, by nasi interesariusze czuli również na co dzień, że mogą na nas liczyć a pracownicy byli zadowoleni z pracy i możliwości rozwoju kariery w Europ Assistance.
Jesteśmy dumni z przynależności do globalnej grupy Europ Assistance, która tworzy długotrwałą, silną i wartościową relację na wszystkich obsługiwanych przez nas rynkach. Czujemy się odpowiedzialni za bezpieczeństwo naszych Klientów na całym świecie i pomagamy im wszędzie tam, gdzie potrzebują naszego wsparcia. Ich pozytywna opinia i doświadczenie są dla nas najważniejsze!
W Departamencie Sprzedaży Europ Assistance zajmujemy się tworzeniem nowych produktów i ofert handlowych. Doradzamy, zbieramy opinie i odpowiadamy na potrzeby naszych Klientów korporacyjnych na każdym etapie relacji biznesowej.
Misją Departamentu Administracyjno-Finansowego Europ Assistance jest czuwanie nad sprawnym funkcjonowaniem firmy od strony administracyjnej i prawnej. Departament zapewnia sprawną obsługę księgową naszej firmy oraz controlling i raportowanie wyników finansowych.
Zajmujemy się szeroko pojętą obsługą Klientów i pomagamy im w różnych, niekiedy trudnych sytuacjach życia codziennego. Przyjmujemy zgłoszenia, organizujemy dla nich pomoc i wspieramy ich na każdym etapie tego procesu. W Dziale IT zajmujemy się optymalizacją i czuwaniem nad poprawnym funkcjonowaniem procesów informatycznych. W Zespole Jakości zbieramy opinie naszych Klientów o świadczonych usługach i na bieżąco pracujemy nad ich doskonaleniem.
Realizuje politykę personalną Europ Assistance: odpowiada za tworzenie ofert pracy i rekrutację nowych Pracowników, szkolenia, rozwój Pracowników i tworzenie ich ścieżek kariery, system wynagrodzeń i benefitów, czy naliczanie płac.
Odpowiada za budowanie i wzmacnianie wizerunku Europ Assistance.
Kreuje i realizuje strategię komunikacyjno-marketingową. Dział zajmuje się również organizacją eventów, badaniami opinii, przygotowuje materiały marketingowe i prowadzi kanały w social mediach.
Asstistance to realna pomoc w przypadku zdarzenia, które jest objęte ubezpieczeniem. Nie polega ona na wypłacie odszkodowania - jak ma to miejsce w przypadku standardowego ubezpieczenia - lecz na zorganizowaniu i pokryciu kosztów natychmiastowej, konkretnej pomocy, potrzebnej w danym przypadku. Assistance jest więc swego rodzaju uzupełnieniem tradycyjnego ubezpieczenia.
Europ Assistance świadczy profesjonalne usługi pomocy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku niemal na całym świecie. Praca w Europ Assistance to możliwość pomagania ludziom, w chwili, gdy tej pomocy najbardziej potrzebują!W Europ Assistance będziesz uczestniczył w szkoleniach i coachingach podnoszących jakość Twojej pracy
W ramach Akademii Liderów i Innowacji Europ Assistance możesz dzielić się swoimi kreatywnymi pomysłami i wyrażać opinie w prowadzonych Badaniach Satysfakcji
Biorąc udział w projektach firmowych, będziesz rozwijał swoje kompetencje w zakresie współpracy, komunikacji i pracy zespołowej
Masz przed sobą jasno określone możliwości rozwoju (w ramach ścieżki podstawowej, managerskiej, eksperckiej)
Interesuje Cię
nasza oferta pracy
Wysyłasz CV
i list motywacyjny
Zaaplikuj – prześlij nam
swój życiorys oraz list
motywacyjny na adres
praca@europ-assistance.pl
Analizujemy
Twoją aplikację
Spotykamy się
z wybranymi kandydatami
Podejmujemy
decyzję o zatrudnieniu
i informujemy Cię
mailowo lub
telefonicznie
Dołączasz
do naszego zespołu