Wczytuję...

Konsultant ds. Obsługi Klienta

nr ref: Konsultant ds. Obsługi Klienta
Europ Assistance

Nasz Dział Operacyjny zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy oraz organizowaniem dla nich wsparcia.

Oferujemy pomoc dla klientów w kilku obszarach:

  • Auto – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy technicznej na drodze oraz organizowaniem dla nich wsparcia: zlecanie pomocy drogowej, zapewnianie pojazdów zastępczych, kontakt z serwisami samochodowymi, itd.
  • Medical – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy medycznej oraz organizowaniem dla nich pomocy: organizacja wizyt lekarskich, hospitalizacji, transport medyczny, itd.
  • Home – przyjmowanie zgłoszeń od klientów zgłaszających awarie domowe lub sprzętu i koordynowanie realizacji serwisu usług wszelkiej specjalizacji.

Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna?

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home – do wyboru);
  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
  • Organizacja pomocy dla Klientów;
  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).

Co oferujemy?

Oferujemy wybór między zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy : 40 h/tygodniowo) lub etatu.

W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Postępu) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia – możliwość częściowej pracy zdalnej (do 50%), z elastycznym grafikiem.

Dodatkowo, gwarantujemy:

  • przyjazną atmosferę pracy;
  • przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
  • szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
  • wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
  • szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
  • możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach firmowych sekcji biegowej i sekcji padla;
  • comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
  • wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
  • możliwość rozwoju zawodowego – poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.

Jakie są nasze oczekiwania?

  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.

Europ Assistance