Konsultant ds. Obsługi Klienta
nr ref: Konsultant ds. Obsługi KlientaNasz Dział Operacyjny zajmuje się przyjmowaniem zgłoszeń od klientów posiadających pakiet assistance, którzy wymagają pomocy oraz organizowaniem dla nich wsparcia.
Oferujemy pomoc dla klientów w kilku obszarach:
- Auto – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy technicznej na drodze oraz organizowaniem dla nich wsparcia: zlecanie pomocy drogowej, zapewnianie pojazdów zastępczych, kontakt z serwisami samochodowymi, itd.
- Medical – przyjmowanie zgłoszeń od klientów, którzy wymagają pomocy medycznej oraz organizowaniem dla nich pomocy: organizacja wizyt lekarskich, hospitalizacji, transport medyczny, itd.
- Home – przyjmowanie zgłoszeń od klientów zgłaszających awarie domowe lub sprzętu i koordynowanie realizacji serwisu usług wszelkiej specjalizacji.
Za co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna?
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w dedykowanym obszarze (Auto, Medyczny lub Home – do wyboru);
- Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Organizacja pomocy dla Klientów;
- Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
Co oferujemy?
Oferujemy wybór między zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy : 40 h/tygodniowo) lub etatu.
W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Postępu) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia – możliwość częściowej pracy zdalnej (do 50%), z elastycznym grafikiem.
Dodatkowo, gwarantujemy:
- przyjazną atmosferę pracy;
- przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
- wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
- szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
- możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach firmowych sekcji biegowej i sekcji padla;
- comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
- wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
- możliwość rozwoju zawodowego – poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
Jakie są nasze oczekiwania?
- Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
- Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
- Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
- Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
- Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
- Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
- Mile widziana znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
