Konsultant ds. Obsługi Klienta – Zespół Medyczny Zagranica
nr ref: Konsultant TravelZa co będziesz odpowiedzialny/ odpowiedzialna?
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w obszarze Medycznym;
- Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
- Organizacja pomocy dla Klientów, m.in.: wizyty lekarskie, hospitalizacje, transport medyczny;
- Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów: placówkami medycznymi oraz filiami zagranicznymi na całym świecie.
Co oferujemy?
Oferujemy wybór między zatrudnieniem na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy : 40 h/tygodniowo) lub etatu.
W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie (ulica Postępu) ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia ? możliwość częściowej pracy zdalnej (do 50%), z elastycznym grafikiem.
Dodatkowo, gwarantujemy:
- przyjazną atmosferę pracy;
- przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
- szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;
- wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
- szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
- możliwość rozwoju pasji sportowych w ramach firmowych sekcji biegowej i sekcji padla;
- comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
- wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
- możliwość rozwoju zawodowego ? poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
Jakie są nasze oczekiwania?
- Masz doświadczenie w obsłudze klienta ? stacjonarnego lub telefonicznego;
- Swobodnie posługujesz się językiem angielskim (pisemnie i ustnie) ? na poziomie co najmniej B2;
- Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe;
- Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
- Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
- Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
- Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów;
- Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
- Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne).
- Mile widziana: znajomość jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
